آخرین تکنولوژی سئو گوگل

16

آخرین تکنولوژی سئو گوگل

 آخرین تغییرات سئو گوگل خبر خوشی برای مدیران وب سایت و وبلاگ هایی است که با توجه به روز رسانی مداوم سایت یا وبلاگ خود در روز باز هم در گوگل ثبت نمی شدند این بار گوگل تغییرات امیدوار کننده ای از خود نشان داد!
گوگل از آخرین تکنولوژی سئو خودکار خود یعنی Freshness رونمایی کرد.

Freshness در کلمه به معنای تازه کردن و به روز کردن به بهترین شکل می باشد. گوگل در آپدیت جدید خود سیستمی قرار داده که بیشتر از ۳۵ درصد کلمات و سایت ها را تحت تاثیر قرار می دهد طی این آپدیت به طور مثل شما مایل به دریافت اطلاعات در مورد انتخابات ریاست جمهوری در یک کشور هستید. نکته اینجاست که در گذشته به طور مثال اگر جست و جو می کردید انتخابات کشور آمریکا آماری در مورد تمامی انتخابات ها ارائه می شد و ممکن بود که این نتایج حتی به اولین انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا برگردد که این برای دریافت آخرین اخبار توسط گوگل نقطه ی ضعفی حساب میشود اما در این آپدیت اگر شما در گوگل جستوجو کنید انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آخرین اخبار و پست ها ابتدا قرار میگیرد به این صورت که ممکن است شما نتیجه ای مشاهده کنید مربوط به ۵ دقیقه قبل این آپدیت دارای ۲ نکته ی بسیار مهم میباشد :

۱. در این آپدیت ارزش سئو بسیار بیشتر شده زیرا بسیار مهم می باشد که اخبار شما سریع ایندکس شده و زمان طولانی برای ایندکس شدن مطالب هدر نشود.

۲. به روز بودن سایت همیشه مهم می باشد اگر سایت شما آخرین اخبار را در مورد یک موضوع نداشته باشد دیگر نمی توانید در مورد موضوع خاص انتطار اول بودن در گوگل را داشته باشید.

اما نکته ی منفی که در این آپدیت وجود دارد از بین رفتن ارزش یکی سری از مقالات و اخبار می باشد. فرض کنید انتخابات یک کشور نزدیک است یکی از معمول ترین کارها نوشتن مقاله ای در مورد تاریخچه انتخابات در ان کشور است اما با این کار در آپدیت جدید شما دیگر در نتایج در سایت های اول نخواهید بود.

البته این تغییرات همان طور که در ابتدا اشاره کردیم مربوط به ۳۰ الی ۳۵ درصد کلمات کلیدی می باشد و در مباحثی مانند سئو که یک کلمه ی خاص میباشد تغییری انجام نخواهد شد.

توجه کنید که مهم ترین نکته در اپدیت های جدید گوگل به روز بودن و خوب بودن محتوا است پس به روز رسانی سایت خود را در اولویت قرار دهید

Share the Post