برای سئو ۲۰۱۷ آماده شوید

سئو-2017

برای سئو ۲۰۱۷ آماده شوید

ممکن است باورش سخت باشد ، اما به زودى به یک چهارم آخر ٢٠١۶ خواهیم رسید و زمان آن فرا خواهد رسید که استراتژى هاى خود را براى سئو ۲۰۱۷ اماده کنیم.

دنیاى سئو ، با سرعت بسیار زیادى در حال تغییر است.استفاده کاربران و توقعاتشان ، اگر به الگوریتم آپدیت در سئو ۲۰۱۷  گوگل توجه نداشته باشیم ، ما فروشندگان را ، مدام وادار به انجام اصلاحاتى میکند.

از خود راضى بودن ، به راحتى رتبه شما را از بین میبرد و این موضوع ، به شدت براى هر فروشنده اى که تمایل به باقى ماندن در عرصه فروشندگى مدرن دارد ، مهم است.

با توجه به اینکه ٩٣٪‏ از تجارب آنلاین ، با جستجو اولویت بندى بهترین شیوه در فروش اینترنتى شروع میشوند ، بهینه سازى ، یک امر مشهود در موفقیت سایت است.

از آنجایى که داریم به یک چهارم اخر ٢٠١۶ نزدیک میشویم ، ایده خوبى است که روند و توسعه اى که در این سال دیده ایم ، نگاهى بیاندازیم تا متوجه شویم داریم به کدام سمت میرویم.

ما در اینجا ، بعضى روندهاى مهم را برایتان آماده کرده ایم.

Schema-اسچما

استفاده از schema markup ، با روند استفاده کنندگان و تغییراتى که گوگل دارد ، به شدت حائز اهمیت میشود.

سئو سایت با Schema

Schema ، کار موتور هاى جستجو را براى فهمیدن سایت شما ، آسان تر میکند و به شما اطمینان میدهد که محتواى شما به درستى نمایش داده میشوند.

Schema ، میتواند وقتى گوگل تصمیم دارد پاسخ هایى از جمله پاسخ سریع به کاربر تحویل دهد ، مفید باشد.

گوگل دوست دارد پاسخ هایى که به راحتى به کاربر کمک میکند تا چیزى که دنبالش میگشته را  پیدا کند. اخیرا ، قطعه هاى کوچکى از دستور العمل ها ، ویدئو ها ، مقالات AMP ، شغل هاى محلى ، آهنگ ، نظرات و فیلم ها نمایش داده میشوند. البته ، ممکن است این موضوع تغییر کند ، ولى اسچما به شما این اطمینان را به شما میدهد که سایت شما ، همیشه آماده است.

گوگل در حال افزایش استفاده از پاسخ هاى سریع بوده ، به طورى که در دسامبر ٢٠١۴ ، استفاده از پاسخ هاى سریع ، ٢٢٪‏ و در ابتداى ٢٠١۶ ، بالاى ۴٠٪‏ شده بود. Schema میتواند به واضح کردن مطلب و محتواى سایت شما کمک کند (سئو ۲۰۱۷)

البته ، ما نمیتوانیم از روند سئو ٢٠١٧ بدون صحبت درباره هوش مصنوعى ورتبه بندى هوشمند غفلت کنیم.

از آنجایى که فراگیرى ماشین ، در حال حاظر، سومین فاکتور رتبه بندى مهم گوگل است ، برند ها باید اطمینان حاصل کنند که وبسایت آنها ، به راحتى توسط ماشین ، درک میشود. اسچما میتواند به تحقق این موضوع کمک کند. از آنجایى که ظاهرا ، هوش مصنوعى در آینده پیشرفت زیادى خواهد کرد ، استفاده از Schema ، میتواند سایت شما را براى هر امکانى که قرار است بیاید ، آماده میکند.

هیبریداسیون ( افزایش بازدهى و عملکرد ) و شکستن موانع

از آنجایى که کاربران به صورت گسترده و سریع ، آنلاین میشوند و تقاضاى فروش دیجیتالى ، حرفه اى ها را به یکدیگر نزدیک تر میکند ، واضح است که بزرگ شدن برندها در فروش دیجیتالى ، سیلوهاى جدا کننده ى دپارتمان هاى فروش دیجیتال را از بین میبرد.

کاربران موبایل ها ، به ایمیل هاى خود دسترسى دارند. کاربران دسکتاپ ، کوپن هاى رسانه هاى اجتماعى را بازخرید میکنند و آنهایى که بر روى تبلیغات کلیکى شما ، کلیک میکنند ، انتظار یک تجربه کاربرى استوار نسبت به آن چیزى که داشته اند را دارند.

براى دستیابى به این مشتریان ، حدود ٨٠٪‏ از فروشندگان دیجیتال در سراسر دنیا ، انتظار اداره کردن کمپین هاى پر بازده را دارند و حرفه اى ها باید آماده اینگونه تغییرات باشند.

براى اطمینان از در صدر بودن تیم شما :

  • آموزش هاى میزبانى ، جایى که شما به اعضاى تیم هاى مختلف کمک میکنید که استراتژى ها و هدف هاى یکدیگر را بدانند
  • پروژه هاى مشترک درست کنید. جایى که اعضاى تیم هاى مختلف ، بتوانند براى هدف هاى مشترک با یکدیگر ادغام شوند.
  • مدارک مشترک بین تیم هاى مختلف ایجاد کنید که کلمات ، اصطلاحات و سایر نقش ها را توضیح دهد. در نتیجه ، همه میتوانند به طور موثر ارتباط برقرار کنند.

تغییرات در صفحه هاى نتایج موتورهاى جستجو

گوگل ، در سال اخیر ، در حال آزمایش بر روى صفحه نتایج موتورهاى جستجو بوده. مشخصا ، آنها در حال افزایش تعداد حروف مجاز در بعضى از توضیحات متا دیسکریپشن و عنوان مطالب بوده اند.

این روند ، میتواند یک چالش براى فروشندگان باشد تا از آن بهره ببرند ، زیرا آنها در وبسایت هاى دیگر ، ایفاى نقش نکردند.

براى بهره بردن از این پیشرفت ها ، باید موارد زیر را در نظر بگیرید :

  • از کلمه کلیدى ، در ابتداى تیتر و توضیحات متا استفاده کنید ، چون ممکن است با مشکل محدودیت کلمات بر بخورید.
  • از فضاى اضافى ، براى گسترش توضیحات خود استفاده کنید.
  • اگر توضیحات متاى شما ، کم تر از ١٠٠ کلمه هستند ، افزایششان دهید تا از مدفون شدن آنان در زیر محدودیت هاى جدید ، جلوگیرى کنید.

موبایل و سرعت سایت

از زمانى که گوگل ، پروژه Google AMP را در ٢٠١۵ معرفى کرد ، اهمیت سرعت ، مخصوصا براى موبایل ها ، افزایش یافت.

گوگل ، همیشه میدانسته که سرعت بارگذارى پایین ، به تجربه کاربرى صدمه میزند ، به همین دلیل ، ١ ثانیه تاخیر ، ٧٪‏ کاهش در مکالمات را نتیجه میدهد. با پروژه AMP ، گوگل در سئو ۲۰۱۷ میتواند اهمیت سرعت را افزایش دهد.

پروژه AMP ، در ابتدا براى سایت هاى خبرى ساخته شده بود. فرمت آن ، تمام زائد هاى یک وبسایت را ، ازبین میبرد و به افزایش سرعت آن کمک میکند. طبق گفته گوگل ، استفاده از AMP ، میتواند سرعت سایت را از ١۵ الى ٨۵ درصد افزایش دهد.

هم چنین ، موبایل تاکید زیادى را در اهمیت هر لحظه به خود دیده است.

لحظات ، واکنش افراد در قبال نیاز پاسخ سریع به یک نیاز را توضیح میدهد.

این نیاز ها ، به دسته هاى زیر تقسیم میشوند :

  • لحظات ” میخواهم بدانم “
  • لحظات ” میخواهم بروم “
  • لحظات ” میخواهم بخرم “
  • لحظات ” میخواهم انجام دهم “

وقتى برندها بتوانند به این نیاز ها پاسخ دهند ، قادر خواهند بود که تجربه موبایلى بهینه شده را فراهم کنند و اعتبار و شهرت خود را افزایش دهند.

خصوصا ، این صفحات AMP براى لحظات ” میخواهم بدانم ” استفاده میشوند. اخیرا ، AMP ، این موضوع را به لحظات ” میخواهم بخرم ” گسترش داده. با بهینه سازى میلیون ها صفحه توسط eBay براى کاربران تجارت الکترونیک.

از آنجایى که سرعت ، به دلیل بهینه سازى AMP ، شروع به چیره شدن بر اکوسیستم موبایل هاى دیجیتال میکند ، در سئو ۲۰۱۷ موضوع کم کردن زمان بارگذارى سایت براى برندها ، مهم تر از قبل میشود.حتى برندهایى که از AMP استفاده نمیکنند ، به دلیل افزایش توقع مشتریان براى افزایش سرعت سایت لود بالاتر سایت ، تحت فشار قرار میگیرند.

براى اطمینان از اینکه برند شما آماده است ، در نظر داشته باشید :

  • از عکس هاى غیر ضرورى دورى کنید و از تعداد عکس هایى که قرار داده شده ، بکاهید.
  • از عکس هاى پیچیده که زمان زیادى براى بارگذارى نیاز دارند ، دورى کنید.
  • فقط کوکى هاى ضرورى را نگه دارید.
  • اگر ممکن است ، وبسایت خود را فشرده کنید.

سئو ٢٠١٧ ، احتمالا شگفت انگیز و جالب خواهد بود ( همانطور که قبلا بوده ). برندها نیاز دارند تا از زمان استفاده کنند. با این حال ، سایت خود را براى روند آینده نیز قوى کنند.

نویسنده : پرهام هادیخانی

/ اخبار سئو

Share the Post