جایزه ی ویژه ی کنفرانس ملی مدیریت نوآوری به زئوس تعلق گرفت

زئوس شایسته ی دریافت گواهینامه ی پنجمین جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان

جایزه ی ویژه ی کنفرانس ملی مدیریت نوآوری به زئوس تعلق گرفت

مرکز تخصصی طراحی وب زئوس موفق به دریافت جایزه ی ویژه ی کنفرانس ملی مدیریت نوآوری در حوزه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات شد…
کنفرانس ملی مدیریت نوآوری در کسب و کار با حمایت  مرکز تخصصی طراحی وب سایت زئوس و هماهنگی شرکت همایش آفرینان تیرازیس در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۹۴ در شیراز برگزار گردید.

در این کنفرانس یک روزه اساتید مطرح کشور در حوزه ی مدیریت نوآوری و خلاقیت در کسب و کار، همچون پروفسور بیژن خرم،دکتر محمد نمازی و دکتر هادی موذن جامی به ایراد سخنرانی پیرامون مباحث جدید مدیریتی پرداختند.محورهای کنفرانس بصورت خلاصه بدین شرح بود:

1 – نوآوري در كارآفريني

2 – نوآوري در فروش و بازاريابي

3 – نوآوري در برنامه ريزي استراتژي

4 – نوآوري در منابع انساني

5 – نوآوري در تفكر استراتژيك

6 – نوآوري در مديريت مالي

7 – نوآوري در برند سازي

8 – نوآوري در شرايط پسا تحريم

 

در حاشیه ی برگزاری این کنفرانس نمایشگاهی برای معرفی و عرضه ی محصولات شرکتهای نو آور نیز برپا بود که مرکز تخصصی طراحی وب زئوس به عنوان شرکت نوآور و استراتژیست در حوزه ی فناوری اطلاعات در این نمایشگاه شرکت کرد.که با استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه همراه بود.

 

 

 

 

در این کنفرانس از کارآفرینان نمونه در حوزه های مختلف فعالیتی تقدیر و تشکر ویژه به عمل آمد که در همین راستا جناب مهندس مرتضی امینی مقدم به عنوان کارآفرین  نوآور و استراتژیست در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برنده ی جایزه ی ویژه این کنفرانس شناخته شدند.

 

 

جایزه ی ویژه ی کنفرانس ملی مدیریت نوآوری به زئوس تعلق گرفت مرکز تخصصی طراحی وب زئوس موفق به دریافت جایزه ی ویژه ی کنفرانس ملی مدیریت نوآوری در حوزه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات شد... کنفرانس ملی مدیریت نوآوری در کسب و کار با حمایت مرکز تخصصی طراحی وب سایت زئوس و هماهنگی شرکت همایش آفرینان تیرازیس در تاریخ ۷ بهمن ۱۳۹۴ در شیراز برگزار گردید. در این کنفرانس یک روزه اساتید مطرح کشور در حوزه ی مدیریت نوآوری و خلاقیت در کسب و کار، همچون پروفسور بیژن خرم،دکتر محمد نمازی و دکتر هادی موذن جامی به ایراد سخنرانی پیرامون مباحث جدید مدیریتی پرداختند.محورهای کنفرانس بصورت خلاصه بدین شرح بود: 1 - نوآوري در كارآفريني 2 - نوآوري در فروش و بازاريابي 3 - نوآوري در برنامه ريزي استراتژي 4 - نوآوري در منابع انساني 5 - نوآوري در تفكر استراتژيك 6 - نوآوري در مديريت مالي 7 - نوآوري در برند سازي 8 - نوآوري در شرايط پسا تحريم در حاشیه ی برگزاری این کنفرانس نمایشگاهی برای معرفی و عرضه ی محصولات شرکتهای نو آور نیز برپا بود که مرکز تخصصی طراحی وب زئوس به عنوان شرکت نوآور و استراتژیست در حوزه ی فناوری اطلاعات در این نمایشگاه شرکت کرد.که با استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه همراه بود. در این کنفرانس از کارآفرینان نمونه در حوزه های مختلف فعالیتی تقدیر و تشکر ویژه به عمل آمد که در همین راستا جناب مهندس مرتضی امینی مقدم به عنوان کارآفرین نوآور و استراتژیست در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برنده ی جایزه ی ویژه این کنفرانس شناخته شدند. منبع

منبع : http://zeusteam.ir

Share the Post